Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

5 Tips για δυνατά και όμορφα νύχια :)

Γειά σας κορίτσια μου,τι μου κάνετε; :)

Λοιπόν,σήμερα η ανάρτηση μου έχει να κάνει με 5 συμβουλές τις οποίες θα σας δώσω έτσι ώστε να μπορέσετε να αποκτήσετε δυνατά,όμορφα και περιποιημένα νύχια.

Οπότε τί λέτε; Ξεκινάμε το μέτρημα; ;) 

Συμβουλή Νο.1: Κρατήστε τα νύχια σας ενυδατωμένα.
Η ενυδάτωση μπορεί να γίνει με 2 τρόπους.
α)Πίνετε πολύ νερό μέσα στην ημέρα.Εκτός όλων των άλλων καλών που κάνει το νερό στο σώμα μας,βοηθάει και στην σωστή ενυδάτωση των νυχιών μας.Έτσι, όσο πιο πού νερό δίνουμε στο σώμα μας τόσο πιο δυνατά νύχια θα "φυτρώσουν" :) 
β)Μέσω μιάς ενυδατικής κρέμας χεριών ή απλά της βαζελίνης.Τρίβοντας μια μικρή ποσότητα οποιουδήποτε απο τα 2 παραπάνω προιόντα στήν βάση των νυχιών σας, κοντά στα πετσάκια ενυδατώνεται την περιοχή και αυτό κάνει το νύχι να μεγαλώνει πιό γερό.

Συμβουλή Νο.2: Αποφύγετε τα ξεβαφτικά νυχιών που περιέχουν aceton.
Τα περισσότερα ξεβαφτικά νυχιών περιέχουν μέσα τους aceton το οποίο είναι μία ουσία που ξεραίνει πάρα πολύ την επιφάνεια των νυχιών μας και τα κάνει έτσι να σπάνε πιο εύκολα και να είναι πιο ευαίσθητα.Για αυτόν τον λόγο λοιπόν καλό είναι να αγοράζετε ξεβαφτικά τα οποία γράφουν ότι είναι aceton free ή χωρίς aceton.

Συμβουλή Νο.3: Λιμάρετε τα νύχια σας συχνά και σωστά.
Το συχνό και σωστό λιμάρισμα των νυχιών μας είναι τόσο σημαντικό για να μεγαλώσουν γρήγορα και δυνατά όσο και το συχνό κούρεμα των ακρών των μαλλιών μας.
Θα πρέπει να λιμάρουμε τα νύχια μας τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα έτσι ώστε να φύγει απο τις άκρες το αδύναμο κομμάτι νυχιού και να φυτρώσει το νύχι μας πιο γρήγορα.
Φυσικά όμως θα πρέπει να προσέξουμε τον τρόπο με τον οποίο τα λιμάρουμε.Ποτέ να μήν λιμάρετε τα νύχια σας κουνώντας την λίμα δεξιά-αριστερά.Η λίμα θα πρέπει να κινείται προς μία και μόνο κατεύθηνση.Με τον τρόπο αυτό δέν καταστρεέφετε το νύχι μας και απλά φέυγουν τα νεκρά κύτταρα απο τις άκρες του.

Συμβουλή Νο.4:Σταματήστε να τρώτε τα νύχια σας!
Ναι το ξέρω ότι το να κόψετε την συγκεκριμένη σας συνήθεια είναι εξαιρετικά δύσκολο.Είμαι μια απο αυτές τις κοπέλες που ακόμα και τώρα που προσπαθώ να διατηρώ τα νύχια μου μακριά και υγιή,σε περιόδους άγχους και έντονου πανικού η πρώτη κίνηση που κάνω είναι να δαγκώνω και να τρώω τα νύχια μου! Είναι όμως λάθος και εξαιρετικά βλαβερό τόσο για εμένα όσο και για τα ίδια μου τα νύχια! Αφήστε τα ήσυχα να ηρεμήσουν και αυτά θα σας ανταμείψουν με τον καλύτερο τρόπο :) Θα γίνουν μακριά και δυνάτα εάν τα αγαπήσετε και εάν ασχοληθείτε μαζί τους :) Για να σας βοηθήσουν να κόψετε αυτήν την παλιά συνήθεια υπάρχουν πολλά διάφανα μανό τα οποία έχουν μια απαίσια πικρόξινη γεύση που την νιώθεις με το που πάς να δαγκώσεις νύχι :)
Δοκιμάστε το...:)

Συμβουλή Νο.5: Φτιάξτε μια μασκούλα για τα νυχάκια σας.
Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι κρύο νερό,ελαιόλαδο,λεμόνι και αλάτι :)
Αναμείξτε το νερό με το λάδι και προσθέστε τον χυμό απο ένα λεμόνι καθώς και ενα κουταλάκι του γλυκού αλάτι.Μόλις το μείγμα σας είναι έτοιμο βυθίστε τα χέρια σας μέσα για περίπου 15-20 λεπτά και έπειτα σκουπήστε τα με μια πετσέτα.Εάν έχετε χρόνο κάντε αυτήν την μασκούλα 3-4 φορές την εβδομάδα και πραγματικά τα αποτελέσματα θα σας εκπλήσουν ευχάριστα.Τα νύχια σας θα έχουν μεγαλώσει πίο γρήγορα και θα είναι πιο δυνατά και υγιή.

Λοιπόν κορίτσια μου αυτές ήταν οι συμβουλές μου,ελπίζω να σας βοήθησα και ελπίζω να τις εφαρμόσετε εάν χρειάζεστε δυνατά και όμορφα νυχάκια :)
Θα σας δώ στην επόμενη μου ανάρτηση! 
Φιλάκια πολλάάάά!!!
Νίκη <3 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου