Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Nivea protect & bronze review :)

Καλησπέρα σας κορίτσια :) τι μου κάνετε;
~~~~~
Λοιπόν σήμερα θα κάνω ένα review στο αντηλιακό της nivea protect n' bronze SPF 30.
 Εγώ προσωπικά μαυρίζω στον ήλιο και δέν κοκκινίζω οπότε και με ένα απλό λαδάκι είμαι μια χαρά.Φυσικά, το λαδάκι μου δίνει πολύ λίγη εώς και μηδαμινή προστασία κάτω απο τον ήλιο αλλά σαν κλασσική γυναίκα και εγώ θυσιάζω για λίγο το δέρμα μου για χάρη της ομορφιάς που μας προσφέρει το μάυρισμα :)
Αποφάσισα όμως φέτος να κοιτάξω να πάρω ένα αντηλιακό που και να με μαυρίζει αλλά και να μου προσφέρει την κατάλληλη προστασία..
Πήγα λοιπόν στο σούπερ μάρκετ και είδα το αντηλιακό της nivea και απλά το αγόρασα.Και κορίτσια μπορώ με βεβαιότητα να σας πώ πως βρήκα αυτό που έψαχνα...Και ειδικά για όσες απο εσάς είστε ασπρόυλες το συγκεκριμένο αντηλιακό θα σας χαρίσει το πιο έντονο μαύρισμα που έχετε κάνει ποτέ χωρίς φυσικά να καείτε ;)
Σας το συστήνω πραγματικά ανεπιφύλακτα :) Ακολουθούν κάποιες φωτογραφίες ώστε να καταλάβετε για ποίο προιόν μιλάω και να παρατηρήσετε και λίγο την υφή του για την οπόια θα σας πώ και 2 λόγακια παρακάτω :) 

Όπως μπορείτε να δείτε λοιπόν απο την 2η φωτογραφία η υφή του είναι ανάλαφρη και λεπτή..Επιπλέον δέν αφήνει άσπρη την επιδερμίδα,έιναι πολύ δροσερό επάνω στο δέρμα και τέλος η μυρωδιά του είναιιιιι.....σκέτο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ :) Με το που το μύρισα σκέφτηκα θάλασσα ήλιο παραλία και ξαπλώστρες :) χαχα ειλικρινά σου φτιάχνει την διάθεση για μπανάκι και ηλιοθεραπεία ;) 

Αυτά λοιπόν είχα να σας πώ για απόψε,ελπίζω να σας άρεσε το πόστ μου, να το βρήκατε ενδιαφέρον και να σας βοήθησε...:)
Περιμένω τα σχόλια σας απο κάτω και ελπίζω σύντομα να αρχίσουμε να πληθαίνουμε γιατί πραγματικά θα ήθελα να συνεχίσω αυτό που κάνω άν φυσικά βρίσκω ανταπόκριση απο εσάς και εάν αρέσει και σε εσάς η δουλειά μου! :) 
Σας ευχαριστώ και πάλι και τα λέμε σε ένα άλλο ποστ.
Φιλάκια πολλάάάάάά :* 
Νίκη <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου